Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vad hände med DPS Skis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="windsurfer" data-source="post: 1159349" data-attributes="member: 50538"><p>Köpte mina DPS Wailer 105 efter sommaren och ser verkligen framm emot o tukta dem i Gränsen med omnejd till vintern. </p><p></p><p>Jag fick tyvärr ett ganska tamt kundbemötande när jag ringde och mailade med DPS USA. Det kan vara något att vara beredd på om någon planerar och köpa deras skidor. Visserligen kan jag haft oflyt och snackat med dem under en kämpig och tung tid...vad vet jag. Jag ringde DPS kontakten här i Sverige och det råkade vara en Luleå bo (likt mig) och densamma har redan kommenterat denna artikel, Nojlas. Jag fick chansen att känna på skidorna och fråga lite gällande prestanda samt åkkänsla och fick bra svar. Det fick mig och beställa ett par (inte pga DPS USA;s torra säljare) . Jag kommer lägga upp en recension av skidorna efter säsongen.</p><p></p><p>Wailer 105 med Marker The Duke bindning. Planerar att tura en hel del.</p><p></p><p>Kommer bli sketabra!....tror jag ;-)</p><p></p><p>Snart kommer snön...WEEEEE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="windsurfer, post: 1159349, member: 50538"] Köpte mina DPS Wailer 105 efter sommaren och ser verkligen framm emot o tukta dem i Gränsen med omnejd till vintern. Jag fick tyvärr ett ganska tamt kundbemötande när jag ringde och mailade med DPS USA. Det kan vara något att vara beredd på om någon planerar och köpa deras skidor. Visserligen kan jag haft oflyt och snackat med dem under en kämpig och tung tid...vad vet jag. Jag ringde DPS kontakten här i Sverige och det råkade vara en Luleå bo (likt mig) och densamma har redan kommenterat denna artikel, Nojlas. Jag fick chansen att känna på skidorna och fråga lite gällande prestanda samt åkkänsla och fick bra svar. Det fick mig och beställa ett par (inte pga DPS USA;s torra säljare) . Jag kommer lägga upp en recension av skidorna efter säsongen. Wailer 105 med Marker The Duke bindning. Planerar att tura en hel del. Kommer bli sketabra!....tror jag ;-) Snart kommer snön...WEEEEE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vad hände med DPS Skis?
Tillbaka
Topp