Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vad hände sen? Swedish Posse och skiddrottningarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1191824" data-attributes="member: 29415"><p>"Hur skulle du beskriva din tid med Swedish Posse-gänget Jana?</p><p>– Jag var ganska ny i friåkningsvärlden, 2002 var första gången jag var i Alperna och åkte offpist. Jag hade åkt skidor sedan jag var 2,5 år men i de svenska fjällen och i pisten, Alperna och offpist var något helt nytt. Så när filmaren för Swedish Posse Jerk [Looman, reds. anm] ringde mig 1,5 år senare och frågade ifall jag var intresserad av att vara med i en skidfilm var det lite overkligt. Man drömde om att få vara med i en skidfilm och den drömmen gick i uppfyllelse betydligt snabbare än jag någonsin kunnat önska mig, förklarar Jana Lindqvist."</p><p></p><p>Hård konkurrens på damsidan va?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1191824, member: 29415"] "Hur skulle du beskriva din tid med Swedish Posse-gänget Jana? – Jag var ganska ny i friåkningsvärlden, 2002 var första gången jag var i Alperna och åkte offpist. Jag hade åkt skidor sedan jag var 2,5 år men i de svenska fjällen och i pisten, Alperna och offpist var något helt nytt. Så när filmaren för Swedish Posse Jerk [Looman, reds. anm] ringde mig 1,5 år senare och frågade ifall jag var intresserad av att vara med i en skidfilm var det lite overkligt. Man drömde om att få vara med i en skidfilm och den drömmen gick i uppfyllelse betydligt snabbare än jag någonsin kunnat önska mig, förklarar Jana Lindqvist." Hård konkurrens på damsidan va? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vad hände sen? Swedish Posse och skiddrottningarna
Tillbaka
Topp