Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Värmländska Branäs imponerar "Sveriges kanske bästa offpiståk?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1312899" data-attributes="member: 153169"><p>Jag reagerade också på rubriken, jag har åkt ”Sveriges kanske bästa offpist åk” i rätt hyfsade snöförhållanden. För att vara i Branäs, som jag upplever är en bra anläggning för småbarnsfamiljer, så blev i alla fall jag positivt överraskad.</p><p>Jag vill ändå hävda att med en hel del stora stenar, snökanonsrör, smalt och kort åk, så är det långt ifrån det bästa jag åkt i Sverige.</p><p>Riksgränsen och Kittelfjäll för att nämna några med flera bättre åk. Jag hittar ett par åk i Sälen som är bättre också.</p><p></p><p>Håller med om tidigare kommentarer om maten, ingen höjdare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1312899, member: 153169"] Jag reagerade också på rubriken, jag har åkt ”Sveriges kanske bästa offpist åk” i rätt hyfsade snöförhållanden. För att vara i Branäs, som jag upplever är en bra anläggning för småbarnsfamiljer, så blev i alla fall jag positivt överraskad. Jag vill ändå hävda att med en hel del stora stenar, snökanonsrör, smalt och kort åk, så är det långt ifrån det bästa jag åkt i Sverige. Riksgränsen och Kittelfjäll för att nämna några med flera bättre åk. Jag hittar ett par åk i Sälen som är bättre också. Håller med om tidigare kommentarer om maten, ingen höjdare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Värmländska Branäs imponerar "Sveriges kanske bästa offpiståk?"
Tillbaka
Topp