Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vi teståker vikbara pistskidan Elan Voyager
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1221865" data-attributes="member: 161297"><p>Skulle ju göra det enklare när det är dags att packa Clion. <img class="smilie smilie--emoji" alt="😆" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f606.png" title="Grinning squinting face :laughing:" data-shortname=":laughing:" loading="lazy" width="64" height="64" /> Mina 177:or går precis in om jag lirkar lite med framsätena. Sen vete sjutton ur mycket rocker man vill ha på ett par vikbara. Eller för den delen vad militären ska med pistskidor till. Tänk om den lede fi ger sig ut i pudret. Men intressant som koncept.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1221865, member: 161297"] Skulle ju göra det enklare när det är dags att packa Clion. 😆 Mina 177:or går precis in om jag lirkar lite med framsätena. Sen vete sjutton ur mycket rocker man vill ha på ett par vikbara. Eller för den delen vad militären ska med pistskidor till. Tänk om den lede fi ger sig ut i pudret. Men intressant som koncept. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vi teståker vikbara pistskidan Elan Voyager
Tillbaka
Topp