Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vilka skidorter överlever?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklas_123" data-source="post: 1152235" data-attributes="member: 77548"><p>Jag tror på Mlin. Det kommer så mycket katastrofrapporter och elände till oss i nyheterna så vi stänger lätt av om det inte är något som berör oss själva. Därför tror jag det är lättare att påverka människor i Sverige om våra och våra barns vintersemestrar är hotade om 25-50 år.</p><p></p><p>Det sjukaste av allt är att rapporterna under det senaste åren har gått från att vara ett litet eventuellt problem till att nu tydligt peka på en framtida katastrof. Rapporterna har skärpts för varje månad som går, och detta i en fråga om jorden och dess klimat som har funnits i miljontals år! Det pekar onekligen åt fel håll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklas_123, post: 1152235, member: 77548"] Jag tror på Mlin. Det kommer så mycket katastrofrapporter och elände till oss i nyheterna så vi stänger lätt av om det inte är något som berör oss själva. Därför tror jag det är lättare att påverka människor i Sverige om våra och våra barns vintersemestrar är hotade om 25-50 år. Det sjukaste av allt är att rapporterna under det senaste åren har gått från att vara ett litet eventuellt problem till att nu tydligt peka på en framtida katastrof. Rapporterna har skärpts för varje månad som går, och detta i en fråga om jorden och dess klimat som har funnits i miljontals år! Det pekar onekligen åt fel håll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vilka skidorter överlever?
Tillbaka
Topp