Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinnarna i SGA's videokval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbkrille" data-source="post: 1162806" data-attributes="member: 33010"><p>Idag 19:38 Av: OlofM</p><p>Idag 17:12 Av: rasmusericson </p><p>sw unaty 1080 bitches/ fukkin jävla klibbor....</p><p></p><p>vad är de för jävla attityd? Kan ju ha berott på de också kanske? vad vet jag. Själv tycker jag Audun och Daniel var klockrena att skicka vidare ! </p><p></p><p></p><p>Haha, precis vad jag har tänkt hela tiden, men vet att hade jag nämnt det hade 100 personer kallat mig h8er och annat skit. Jag har ingen anning vem lucas är och vet inte hur han är som person, men man lär faktiskt tänka efter vad man skriver för texter i sin edit om man vill komma med i ett kval!</p><p></p><p>De va ju skämt bara..+ KIllen är helt osponsrad, drygt att ingen ger han chansen liksom..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbkrille, post: 1162806, member: 33010"] Idag 19:38 Av: OlofM Idag 17:12 Av: rasmusericson sw unaty 1080 bitches/ fukkin jävla klibbor.... vad är de för jävla attityd? Kan ju ha berott på de också kanske? vad vet jag. Själv tycker jag Audun och Daniel var klockrena att skicka vidare ! Haha, precis vad jag har tänkt hela tiden, men vet att hade jag nämnt det hade 100 personer kallat mig h8er och annat skit. Jag har ingen anning vem lucas är och vet inte hur han är som person, men man lär faktiskt tänka efter vad man skriver för texter i sin edit om man vill komma med i ett kval! De va ju skämt bara..+ KIllen är helt osponsrad, drygt att ingen ger han chansen liksom.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinnarna i SGA's videokval
Tillbaka
Topp