Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 1154732" data-attributes="member: 59533"><p>Bra skrivet. Åkningen är som sagt tät skog men skogen är så stor att du hittar ställen som ingen varit på på hela säsongen. Vilket är lika med ordet DJUPT. Inge straightline på stora face utan mer sväng sväng stop men de svängarna är dessto bättre ;D</p><p></p><p>Vill ni bo och åka till ok pris är Motor Inn att rekommendera. För 79 dollar får du dagskort på berget och en natt på ett riktigt bra hotell/motell.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 1154732, member: 59533"] Bra skrivet. Åkningen är som sagt tät skog men skogen är så stor att du hittar ställen som ingen varit på på hela säsongen. Vilket är lika med ordet DJUPT. Inge straightline på stora face utan mer sväng sväng stop men de svängarna är dessto bättre ;D Vill ni bo och åka till ok pris är Motor Inn att rekommendera. För 79 dollar får du dagskort på berget och en natt på ett riktigt bra hotell/motell. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Tillbaka
Topp