Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnAkin" data-source="post: 1154738" data-attributes="member: 73580"><p>jag tillbringade hela januari i revelstoke och jag älskade berget. Hittade bla fina branta och relativt glesa ställen skiers right från Gondolen där i stort sett ingen hade åkt. Inga som hellst liftköer och tog man rygg på nån local kunde man med bara lite skråande eller hudande hitta orörd snö flera dagar efter snöfall. Stället kommer att bli helt sjukt bra när dom glesar träden ännu mer och bygger några fler liftar i north och south bowl. Nu är jag tillbaka i Riksgränsen och njuter av våran alldeles egna snö i stormen. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnAkin, post: 1154738, member: 73580"] jag tillbringade hela januari i revelstoke och jag älskade berget. Hittade bla fina branta och relativt glesa ställen skiers right från Gondolen där i stort sett ingen hade åkt. Inga som hellst liftköer och tog man rygg på nån local kunde man med bara lite skråande eller hudande hitta orörd snö flera dagar efter snöfall. Stället kommer att bli helt sjukt bra när dom glesar träden ännu mer och bygger några fler liftar i north och south bowl. Nu är jag tillbaka i Riksgränsen och njuter av våran alldeles egna snö i stormen. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Tillbaka
Topp