Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrdave" data-source="post: 1154741" data-attributes="member: 16842"><p>Åkte igenom Revelstoke för 3 år sedan på väg till Rogers Pass. Insåg redan då hur grymt de kunde bli där och vill tillbaka för att uppleva, om jag har tur blir det nästa år. Åkningen i Rogers Pass va ok, dock hade det inte snöat på väldigt länge när vi va där så turen vi valde, till Ballo Pass, gav oss inte önskad åkning. Kan rekomendera hotellet som ligger vid turistinformationen, speciellt den varma utomhuspolen, fast kanske inte thai-buffen om någon sådan serveras!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrdave, post: 1154741, member: 16842"] Åkte igenom Revelstoke för 3 år sedan på väg till Rogers Pass. Insåg redan då hur grymt de kunde bli där och vill tillbaka för att uppleva, om jag har tur blir det nästa år. Åkningen i Rogers Pass va ok, dock hade det inte snöat på väldigt länge när vi va där så turen vi valde, till Ballo Pass, gav oss inte önskad åkning. Kan rekomendera hotellet som ligger vid turistinformationen, speciellt den varma utomhuspolen, fast kanske inte thai-buffen om någon sådan serveras! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke
Tillbaka
Topp