Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vistas i en skidanläggning efter stängning – vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JakobJ" data-source="post: 1301874" data-attributes="member: 64075"><p>Som sagt för min del gör det inget om man kliver upp tidigt på morgonen och turar upp för att fånga manchester. Jag uttalar mig i egenskap av pistmaskinist, de finns flera anledningar att vi inte vill ha folk i backarna på kvällen.</p><p>Först å främst säkerhet, kommer du i kontakt med pistmaskinen äre inte så kul för oss att plocka likdelar. Vinschvajern är inte så synlig alla gånger och kan ge dig en rejäl flygtur och klippa av alla möjliga kroppsdelar när den går schvung.</p><p>Sen har vi då biten med respekt, vi gör det bästa vi kan för att leverera välpreparerade backar och uppskattar inte att nån privligerad snobb trampar sönder vår produkt så de ser ut som en rengjord gått där innan den fått frysa på. I vissa kommuner bryter du tillochmed mot lagen om du inte kan respektera detta. Fråga dig själv om du skulle uppskatta om andra gjorde ditt arbete ogjort innan du tar dig friheter du inte har rätt till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JakobJ, post: 1301874, member: 64075"] Som sagt för min del gör det inget om man kliver upp tidigt på morgonen och turar upp för att fånga manchester. Jag uttalar mig i egenskap av pistmaskinist, de finns flera anledningar att vi inte vill ha folk i backarna på kvällen. Först å främst säkerhet, kommer du i kontakt med pistmaskinen äre inte så kul för oss att plocka likdelar. Vinschvajern är inte så synlig alla gånger och kan ge dig en rejäl flygtur och klippa av alla möjliga kroppsdelar när den går schvung. Sen har vi då biten med respekt, vi gör det bästa vi kan för att leverera välpreparerade backar och uppskattar inte att nån privligerad snobb trampar sönder vår produkt så de ser ut som en rengjord gått där innan den fått frysa på. I vissa kommuner bryter du tillochmed mot lagen om du inte kan respektera detta. Fråga dig själv om du skulle uppskatta om andra gjorde ditt arbete ogjort innan du tar dig friheter du inte har rätt till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vistas i en skidanläggning efter stängning – vad gäller?
Tillbaka
Topp