Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vistas i en skidanläggning efter stängning – vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1319898" data-attributes="member: 190745"><p>Är några olika problemställningar som tas upp:</p><p>1. Får man gå upp backarna efter stängning?</p><p>2. Får man gå upp backarna när liftarna är öppna?</p><p>3. Ska det kosta något?</p><p></p><p>1. Har jag gjort men har en förståelse av att de som preparerar pisterna inte vill att man ska göra det. I Åre kan man dagligen gå upp på toppen från Ullådalen och en dag i veckan till Gästrappet. </p><p></p><p>2. Man kan vara lite i vägen men borde oftast gå bra. Såg igenom reglerna för Åre och de tillåter att man går upp på dagarna i flera backar. </p><p></p><p>3. Tycker de kan kosta något men som i Åre ta samma avgift som ett skidpass tycker jag blir alldeles för dyrt. </p><p></p><p>Att folk gör upp i backarna ibland är nog att man är i området utan att kunna eller vill åka bort en bit eller att det faktiskt är bättre förhållanden för en tur i backarna än i andra områden pga av snöbrist etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1319898, member: 190745"] Är några olika problemställningar som tas upp: 1. Får man gå upp backarna efter stängning? 2. Får man gå upp backarna när liftarna är öppna? 3. Ska det kosta något? 1. Har jag gjort men har en förståelse av att de som preparerar pisterna inte vill att man ska göra det. I Åre kan man dagligen gå upp på toppen från Ullådalen och en dag i veckan till Gästrappet. 2. Man kan vara lite i vägen men borde oftast gå bra. Såg igenom reglerna för Åre och de tillåter att man går upp på dagarna i flera backar. 3. Tycker de kan kosta något men som i Åre ta samma avgift som ett skidpass tycker jag blir alldeles för dyrt. Att folk gör upp i backarna ibland är nog att man är i området utan att kunna eller vill åka bort en bit eller att det faktiskt är bättre förhållanden för en tur i backarna än i andra områden pga av snöbrist etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Vistas i en skidanläggning efter stängning – vad gäller?
Tillbaka
Topp