Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Whistler bäst i Nordamerika för elfte året i rad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 1150212" data-attributes="member: 73781"><p>Att det är den bästa skidorten i Nordamerika kan jag nog hålla med om... </p><p></p><p>MEN...</p><p></p><p>Det är betyder inte att Whislter ger mig den största skidupplevelsen. Jag är otroligt förtjust i dom Nordamerikanska små orterna och små systemen för dom har något man nästan inte hittar i europa en äkthet... låg mängd turister hög mängd locals och inga köer ger skit sköna tillbaka lutade resor... </p><p></p><p>Whistler ger inte detta utan whistler är alperna over there och på den skalan så är ju Whislter störst bäst och vackrast...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 1150212, member: 73781"] Att det är den bästa skidorten i Nordamerika kan jag nog hålla med om... MEN... Det är betyder inte att Whislter ger mig den största skidupplevelsen. Jag är otroligt förtjust i dom Nordamerikanska små orterna och små systemen för dom har något man nästan inte hittar i europa en äkthet... låg mängd turister hög mängd locals och inga köer ger skit sköna tillbaka lutade resor... Whistler ger inte detta utan whistler är alperna over there och på den skalan så är ju Whislter störst bäst och vackrast... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Whistler bäst i Nordamerika för elfte året i rad
Tillbaka
Topp