Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Efterfesten kommer att vara på Kolingsborg vid Slussen! Biljetter kommer att säljas på Peakbutiken samt stadion under lördagen 180 spänn stycket! Välkomna!
skojjar du/ni??!!
180kr för efterfesten.....vem fan betalar det? Förra årets fest va ju inget att hänga i julgran...kass musik spelades och svårt att få nån dricka i baren. Hoppas det blir bättre på Kolingsborg.
Jag är taggad , kommer ditt från e- tuna till stockholm .. tar in på ett hotellrum , fyller min väska med bears och tar mig ditt för att spana in mina hårda konkurrenter ;P nån som vill hänka , vi är inte så många !
2007-11-06 16:08 Av: Limp
Sjukt dåligt att inte Oscar Harlaut har fått en plats han har mkt mer steeze änn många andra kval och reservåkare...
Jag fattar inte heller.. :O Mer stil och meriter än många..
ursäkta mig men vem fan är oscar harlaut ?
blandar du inte ihop oscar scherlin och henrik harlaut ?
Idag 12:11 Av: emeliegunnarsson
Sjukt dåligt att inte Oscar Harlaut har fått en plats han har mkt mer steeze änn många andra kval och reservåkare...
2007-11-15 15:04 Av: Robint
Idag 12:11 Av: emeliegunnarsson
hahah, jag hoppas inte att du är seriös
HAHAHA jag hoppas också att du (emeliegunnarson) inte är seriös...
Eller har du sovit en bra stund?