Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games dumpar Skier X
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlaMelin" data-source="post: 1180348" data-attributes="member: 32561"><p>Samtidigt som det är tråkigt att arrangörerna väljer att lyfta bort grenarna från X Games så förstår jag det. Utan att ha sett exakta siffror på hur många tittare de olika grenarna har så kan jag tänka mig att det är betydligt fler som bänkar sig framför exempelvis Big Air än Skier X. </p><p></p><p>Att X Games är en superkommersiell tävling där TV-tittarna i många fall prioriteras före atleterna är ingen hemlighet. X Games är ett varumärke på samma sätt som Salomon, Nike, Apple och Volvo. Har ett klädföretag en jacka som säljer dåligt blir det givetvis inte en återkommande produkt i kollektionerna, utan man lyfter helt enkelt bort den. </p><p></p><p>På samma sätt väljer nu arrangörerna av X Games att stryka en gren som inte längre säljer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlaMelin, post: 1180348, member: 32561"] Samtidigt som det är tråkigt att arrangörerna väljer att lyfta bort grenarna från X Games så förstår jag det. Utan att ha sett exakta siffror på hur många tittare de olika grenarna har så kan jag tänka mig att det är betydligt fler som bänkar sig framför exempelvis Big Air än Skier X. Att X Games är en superkommersiell tävling där TV-tittarna i många fall prioriteras före atleterna är ingen hemlighet. X Games är ett varumärke på samma sätt som Salomon, Nike, Apple och Volvo. Har ett klädföretag en jacka som säljer dåligt blir det givetvis inte en återkommande produkt i kollektionerna, utan man lyfter helt enkelt bort den. På samma sätt väljer nu arrangörerna av X Games att stryka en gren som inte längre säljer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] X Games dumpar Skier X
Tillbaka
Topp