Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åsikt ang bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Albinah" data-source="post: 1062831" data-attributes="member: 154145"><p>Tjenamoss! </p><p></p><p>Köpte ett par scott reverse skidor i år och fick ett par Peak 11 bindningar till. Jag är orolig över att bindningarna är för lätta för mig.</p><p></p><p>Jag är inte den mest avancerade skidåkaren men definitivt inte den sämsta. Jag är 192 cm lång och väger ca 92 kilo. Jag är ute efter att åka både i och utanför pisten.</p><p></p><p>Vad tror ni? Bör jag köpa ett par "tyngre" bindningar eller ska jag testa och se hur dessa passar mig?</p><p></p><p>Albin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Albinah, post: 1062831, member: 154145"] Tjenamoss! Köpte ett par scott reverse skidor i år och fick ett par Peak 11 bindningar till. Jag är orolig över att bindningarna är för lätta för mig. Jag är inte den mest avancerade skidåkaren men definitivt inte den sämsta. Jag är 192 cm lång och väger ca 92 kilo. Jag är ute efter att åka både i och utanför pisten. Vad tror ni? Bör jag köpa ett par "tyngre" bindningar eller ska jag testa och se hur dessa passar mig? Albin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åsikt ang bindningar
Tillbaka
Topp