Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åsikter om K2 twintip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 152228" data-attributes="member: 49616"><p>Fujativen är mjuk, men du vägde jätte mycket så. är ungefär lika lång/tung som mig och jag kör på fujative. Jävligt skön att hoppa med både vanligt och fakie. Sköna på rails, stryktåligt belag och roliga att leka med på plattmark. då dom är hyffsat breda och väldigt mjuka får dom skönt flyt i pudret, men är inga direkta pistracers. fungerar i inte allt för höga hastigheter. Så det är en billig och prisvärd skida enligt mig. Börjar bli uttjatat men LookP12 är en bra bindning. Du får fujative + lookp12 från conrad för 2700 + frakt.</p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 152228, member: 49616"] Fujativen är mjuk, men du vägde jätte mycket så. är ungefär lika lång/tung som mig och jag kör på fujative. Jävligt skön att hoppa med både vanligt och fakie. Sköna på rails, stryktåligt belag och roliga att leka med på plattmark. då dom är hyffsat breda och väldigt mjuka får dom skönt flyt i pudret, men är inga direkta pistracers. fungerar i inte allt för höga hastigheter. Så det är en billig och prisvärd skida enligt mig. Börjar bli uttjatat men LookP12 är en bra bindning. Du får fujative + lookp12 från conrad för 2700 + frakt. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Åsikter om K2 twintip
Tillbaka
Topp