Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Åsikter om Line Sir Francis Bacon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spoox" data-source="post: 1050389" data-attributes="member: 151309"><p>Vad jag förstått det som så har inte denna modell förändrats något tekniskt de senaste 4 åren?</p><p></p><p>Fördelar/Nackdelar med dessa lagg?</p><p>Vilka alternativ finns? Har du/ni bytt "upp" och i så fall till vad?</p><p></p><p>Jag: söker skida för offpist framför allt, dock i stort sett helt ny på detta men tänker börja testa på och förhoppningsvis älska det!.</p><p>(Därav sökandet av en ny skida då jag enbart i dagsläget har ett par K2 Domain och ett par K2 AMP 80x)</p><p></p><p>Avancerad åkare i pisten. Vill kunna leka lite.</p><p>174cm 90kg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spoox, post: 1050389, member: 151309"] Vad jag förstått det som så har inte denna modell förändrats något tekniskt de senaste 4 åren? Fördelar/Nackdelar med dessa lagg? Vilka alternativ finns? Har du/ni bytt "upp" och i så fall till vad? Jag: söker skida för offpist framför allt, dock i stort sett helt ny på detta men tänker börja testa på och förhoppningsvis älska det!. (Därav sökandet av en ny skida då jag enbart i dagsläget har ett par K2 Domain och ett par K2 AMP 80x) Avancerad åkare i pisten. Vill kunna leka lite. 174cm 90kg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Åsikter om Line Sir Francis Bacon
Tillbaka
Topp