Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åsikter om turbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bushmen" data-source="post: 1082166" data-attributes="member: 156673"><p>Hej! </p><p>Befinner mig i Whistler och har nu bestämt mig för att byta mina alpina bindningar till ett par turbindningar. Då jag troligen kommer tura en hel del hemma i Sverige har jag funderat på en tech-bindning. Vill dock fortfarande kunna åka relativt aggressivt i såväl pist som offpist.</p><p></p><p>Har kollat in Marker Kingpin 13 en del, någon som har erfarenhet av denna bindning? Alla tips och råd vad gäller turbindningar är uppskattat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bushmen, post: 1082166, member: 156673"] Hej! Befinner mig i Whistler och har nu bestämt mig för att byta mina alpina bindningar till ett par turbindningar. Då jag troligen kommer tura en hel del hemma i Sverige har jag funderat på en tech-bindning. Vill dock fortfarande kunna åka relativt aggressivt i såväl pist som offpist. Har kollat in Marker Kingpin 13 en del, någon som har erfarenhet av denna bindning? Alla tips och råd vad gäller turbindningar är uppskattat :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Åsikter om turbindningar
Tillbaka
Topp