Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Aspen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heipa" data-source="post: 345179" data-attributes="member: 75895"><p>mmm, jag ska till visserligen åt samma håll nämligen Park City i Utah är planen just nu iallafall. </p><p>Vad gäller jobb har jag hört av andra att det är bäst att söka jobbet när man väl på plats. Det blir svart då eftersom man måste man green card för att få jobba i USA. Men om du har det är det såklart lättare. Boende brukar det finnas olika hemsidor med mera där det finns forum för sånt eftetersom dom antagligen är vana vid säsongare. Det finns det i Psrk City iallafall. Jag själv kan visserligen kanske bo hos några vänner till familjen. Men kolla olika forum och sånt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heipa, post: 345179, member: 75895"] mmm, jag ska till visserligen åt samma håll nämligen Park City i Utah är planen just nu iallafall. Vad gäller jobb har jag hört av andra att det är bäst att söka jobbet när man väl på plats. Det blir svart då eftersom man måste man green card för att få jobba i USA. Men om du har det är det såklart lättare. Boende brukar det finnas olika hemsidor med mera där det finns forum för sånt eftetersom dom antagligen är vana vid säsongare. Det finns det i Psrk City iallafall. Jag själv kan visserligen kanske bo hos några vänner till familjen. Men kolla olika forum och sånt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Aspen
Tillbaka
Topp