Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Asså...stjärtlapp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hamax" data-source="post: 37597" data-attributes="member: 31870"><p>Tänkte bara säga att det finns en perfekt stjärtlapp på den svenska marknaden för tillfället. Märket sägs enligt rykten vara "HamaX", alltså företaget som tillverkade min hederliga snowracer med inbyggd strålkastare. Just den här modellen är lite av en budgetmodell, men sägs enligt rykten vara en riktig höjdare offpist mycket tack vare den breda sittytan, som gör att trycket fördelas på en mycket stor yta. Att den sedan är lite okontrollerbar i pisten vägs upp av de fantastiska sommar egenskaperna. Man kan nämligen, om vädret tillåter, köra med den efter båt, och enligt tillverkaren uppnå hastigheter nära svindlande 3 knop, alltså den fart som Finlandsbåtarna (Sverigebåtarna för alla finska läsare) håller vid hamnområdet.</p><p></p><p>DE senaste uppgifter som jag har tagit del av är att denna utomordentligt välanpassade tingest betingar ett pris nära 29:-.</p><p>Det kan möjligtvis svida lite i plånboken, men jag lovar att ingen kommer att vara missnöjd med sin stjärtlapp från välkända HAMAX!</p><p></p><p>Sedan så vill jag också utbringa en varning för alla pedofiler som tror att det heter "stjärtklapp", däribland ingår min efterblivne skolkamrat. Är det inte absurt att folk förmås misstolka ett av världens mest bevingade ord på ett sådant perverst sätt?</p><p></p><p>Tack för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hamax, post: 37597, member: 31870"] Tänkte bara säga att det finns en perfekt stjärtlapp på den svenska marknaden för tillfället. Märket sägs enligt rykten vara "HamaX", alltså företaget som tillverkade min hederliga snowracer med inbyggd strålkastare. Just den här modellen är lite av en budgetmodell, men sägs enligt rykten vara en riktig höjdare offpist mycket tack vare den breda sittytan, som gör att trycket fördelas på en mycket stor yta. Att den sedan är lite okontrollerbar i pisten vägs upp av de fantastiska sommar egenskaperna. Man kan nämligen, om vädret tillåter, köra med den efter båt, och enligt tillverkaren uppnå hastigheter nära svindlande 3 knop, alltså den fart som Finlandsbåtarna (Sverigebåtarna för alla finska läsare) håller vid hamnområdet. DE senaste uppgifter som jag har tagit del av är att denna utomordentligt välanpassade tingest betingar ett pris nära 29:-. Det kan möjligtvis svida lite i plånboken, men jag lovar att ingen kommer att vara missnöjd med sin stjärtlapp från välkända HAMAX! Sedan så vill jag också utbringa en varning för alla pedofiler som tror att det heter "stjärtklapp", däribland ingår min efterblivne skolkamrat. Är det inte absurt att folk förmås misstolka ett av världens mest bevingade ord på ett sådant perverst sätt? Tack för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Asså...stjärtlapp
Tillbaka
Topp