Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
assault och tactical jacket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 468034" data-attributes="member: 57206"><p>Assaultpantsen finns i både nylon och polyester.</p><p>Saken är den att tacticjackan jag har är i polyester och vill därför ha byxorna i samma material på grund av ovanstående anledning.</p><p>Junkyard har dom i Nylon i storlek small. Boardstore har i polyester men kan tydligen inte få in storlek small när jag mailade dom och frågade. </p><p>eddyemery.com har dom i polyester men har inte heller small, nocomply har i polyester men har inte heller i storlek small, dessutom hade dom bara dom blåa brallorna.</p><p></p><p>Min slutsats av detta blir att Assault Pants i polyester storlek small inte finns (?), eller att alla butiker bara väljer att inte ta in dom. Någon som har koll på detta eller som vet någon leverantör som tar in Assault pants i polyester storlek small. </p><p>Och nej innan ni ger förslaget, jag vill inte ha i medium. Kläderna får gärna sitta baggy men så stort vill jag inte ha. </p><p>Känns som att jag får beställa från junken fast dom är i nylon, antar att färgskillnaden inte blir så stor ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 468034, member: 57206"] Assaultpantsen finns i både nylon och polyester. Saken är den att tacticjackan jag har är i polyester och vill därför ha byxorna i samma material på grund av ovanstående anledning. Junkyard har dom i Nylon i storlek small. Boardstore har i polyester men kan tydligen inte få in storlek small när jag mailade dom och frågade. eddyemery.com har dom i polyester men har inte heller small, nocomply har i polyester men har inte heller i storlek small, dessutom hade dom bara dom blåa brallorna. Min slutsats av detta blir att Assault Pants i polyester storlek small inte finns (?), eller att alla butiker bara väljer att inte ta in dom. Någon som har koll på detta eller som vet någon leverantör som tar in Assault pants i polyester storlek small. Och nej innan ni ger förslaget, jag vill inte ha i medium. Kläderna får gärna sitta baggy men så stort vill jag inte ha. Känns som att jag får beställa från junken fast dom är i nylon, antar att färgskillnaden inte blir så stor ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
assault och tactical jacket
Tillbaka
Topp