Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åt helvete med Sälen!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prochoice" data-source="post: 63016" data-attributes="member: 38799"><p>Nä nu jävlar i min själ skall det skipas rättvisa......Vad är det för jaävla Stockholmspretton som skickar in jönsiga mail till detta forum......ger mig fan på att merparten av alla ni "Freeriders" åker typ 1-2 veckor om året......max...medan ni å andra sidan sääääkert har merparten av alla skidfilmer man kan uppbringa...åtminstone om man kan döma av tugget på denna sida........alla ni som gnäller på Sälen, Trysil, Åre osv osv....vad fan duger....??? Nedlåter ni er inte att åka på ställen som inte heter Valdez, Cham, eller svåråtkommliga berg i de mest vilda delarna av Kanada ????....jag tror inte det.....sannolikt är att ni pryder er "skidbestigningssäck" med diverse kabinhakar, lavinsonder, istegsbindningar o dyl när ni ska på afterskin i Kläppen........nä, håll er till Huddingebacken så slipper vi er här på sajten..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prochoice, post: 63016, member: 38799"] Nä nu jävlar i min själ skall det skipas rättvisa......Vad är det för jaävla Stockholmspretton som skickar in jönsiga mail till detta forum......ger mig fan på att merparten av alla ni "Freeriders" åker typ 1-2 veckor om året......max...medan ni å andra sidan sääääkert har merparten av alla skidfilmer man kan uppbringa...åtminstone om man kan döma av tugget på denna sida........alla ni som gnäller på Sälen, Trysil, Åre osv osv....vad fan duger....??? Nedlåter ni er inte att åka på ställen som inte heter Valdez, Cham, eller svåråtkommliga berg i de mest vilda delarna av Kanada ????....jag tror inte det.....sannolikt är att ni pryder er "skidbestigningssäck" med diverse kabinhakar, lavinsonder, istegsbindningar o dyl när ni ska på afterskin i Kläppen........nä, håll er till Huddingebacken så slipper vi er här på sajten.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åt helvete med Sälen!!
Tillbaka
Topp