Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 598127" data-attributes="member: 14045"><p>Satsa på Fritchi.</p><p></p><p>Naxo har gått i konkurs = inga reservdelar och reservdelar behövs. Jag åkte/turade på mina två veckor innan de var helt kasserade. Flexar så mycket att man knappt kan gå på skrå med dem.</p><p></p><p>Ang. skidorna hade jag satsat på 188. I och med att du ändå skall ha relativt tunga freeride-bindningar (freeride/naxo) så gör inte 7 cm skida så stor skillnad i vikt. Åkegenskaperna borde däremot bli mycket bättre för någon som är så lång som du är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 598127, member: 14045"] Satsa på Fritchi. Naxo har gått i konkurs = inga reservdelar och reservdelar behövs. Jag åkte/turade på mina två veckor innan de var helt kasserade. Flexar så mycket att man knappt kan gå på skrå med dem. Ang. skidorna hade jag satsat på 188. I och med att du ändå skall ha relativt tunga freeride-bindningar (freeride/naxo) så gör inte 7 cm skida så stor skillnad i vikt. Åkegenskaperna borde däremot bli mycket bättre för någon som är så lång som du är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Tillbaka
Topp