Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 68900" data-source="post: 598132"><p>Hej Micke</p><p></p><p>Mycket bra combo med K2 och Diamir.</p><p>Åker på Stöckli DP samt DP+ och Diamir och har nyttjat Diamir AT-bindniung både i och utanför jobbet i ca:15år och har aldrig blivit besviken.</p><p>K2 Coomba mycket smidig och allsidig skida med reservation för pist där egenskaperna är lite sämre.</p><p>På dom större resortsen finns säkert möjlighet att pröva skidan men pröva gärna andra märken med om du har möjlighet.</p><p>Aldrig kul att köpa grisen i säcken eller att bli med dragen i skidpornografins spår.</p><p>Mvh.Anders C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 68900, post: 598132"] Hej Micke Mycket bra combo med K2 och Diamir. Åker på Stöckli DP samt DP+ och Diamir och har nyttjat Diamir AT-bindniung både i och utanför jobbet i ca:15år och har aldrig blivit besviken. K2 Coomba mycket smidig och allsidig skida med reservation för pist där egenskaperna är lite sämre. På dom större resortsen finns säkert möjlighet att pröva skidan men pröva gärna andra märken med om du har möjlighet. Aldrig kul att köpa grisen i säcken eller att bli med dragen i skidpornografins spår. Mvh.Anders C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Tillbaka
Topp