Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 598442" data-attributes="member: 32948"><p>Clutch: </p><p>K2 mäter åklängd, medans andra skidtillverkare anger hela skidans längd. Generellt sett kan man slänga på en 5-6 sm på k2:s lagg om man ska jämföra dem med andra skidmärken. Jag vet dock inte hur det ligger till med de nya laggen med platt tail, (sidestash, hardside etc...)</p><p></p><p>(Tror även att du valt rätt längd på skida, 181 låter lite kort till dig Clutch)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 598442, member: 32948"] Clutch: K2 mäter åklängd, medans andra skidtillverkare anger hela skidans längd. Generellt sett kan man slänga på en 5-6 sm på k2:s lagg om man ska jämföra dem med andra skidmärken. Jag vet dock inte hur det ligger till med de nya laggen med platt tail, (sidestash, hardside etc...) (Tror även att du valt rätt längd på skida, 181 låter lite kort till dig Clutch) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Tillbaka
Topp