Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clutch" data-source="post: 598446" data-attributes="member: 71508"><p>Ok, då är jag med. Vet inte vilken mätmetod jag föredrar. Tycker det känns lite korkat att inte alla gör lika på en så enkel grej som att mäta skidor. </p><p></p><p>Nojlas, tack för snabbt svar!! </p><p></p><p></p><p>Skönt att höra! Nu sover jag nog lite lugnare fram till första åket. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clutch, post: 598446, member: 71508"] Ok, då är jag med. Vet inte vilken mätmetod jag föredrar. Tycker det känns lite korkat att inte alla gör lika på en så enkel grej som att mäta skidor. Nojlas, tack för snabbt svar!! Skönt att höra! Nu sover jag nog lite lugnare fram till första åket. :) /Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
AT utrustning - bindning och längd på skida
Tillbaka
Topp