Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Återfall till skidor, behöver pjäx-tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 597033" data-attributes="member: 97821"><p>Pjäxor är nog det enskilt viktigaste i skidutrustningen som du kommer införskaffa och den biten som kommer avgöra hur trevlig och rolig din skidsemester kommer att vara. Där hade jag tänkt igenom ordentligt och provat mig fram innan du skaffar något.</p><p></p><p>Om du ändå vill chansa lite så är Nordica pjäxor ett väldigt hett tips. Nordica brukar ha lite bredare pjäxor. Speciellt om du jämför med Salomon som jag anser alltid gör lite för smala pjäxor och snäppet för hårda. Testa Nordica Speedmachine 14 om du vill ha lite styvare pjäxa men med komfort i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 597033, member: 97821"] Pjäxor är nog det enskilt viktigaste i skidutrustningen som du kommer införskaffa och den biten som kommer avgöra hur trevlig och rolig din skidsemester kommer att vara. Där hade jag tänkt igenom ordentligt och provat mig fram innan du skaffar något. Om du ändå vill chansa lite så är Nordica pjäxor ett väldigt hett tips. Nordica brukar ha lite bredare pjäxor. Speciellt om du jämför med Salomon som jag anser alltid gör lite för smala pjäxor och snäppet för hårda. Testa Nordica Speedmachine 14 om du vill ha lite styvare pjäxa men med komfort i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Återfall till skidor, behöver pjäx-tips
Tillbaka
Topp