Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Återförsäljare FLOW
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nollid" data-source="post: 599635" data-attributes="member: 100695"><p>Tja,</p><p></p><p>Nån som vet ngn butik som säljer Flow boots/bindn?</p><p></p><p>Kör idag med flow bindning och Nitro dojjor, funkar utmärkt men nu när jag ska shoppa nya boots vill jag gärna ha Flow för optimal passform. </p><p>Jag har aldrig testat Flows skor och vill väldigt gärna prova dem innan köp, orkar inte mecka med att köpa fel strl på nätet och returnera kors och tvärs...</p><p></p><p>alternativt om nån som åker Flow kan rekomendera skomärke/modell som sitter bra i Flow bindning.</p><p></p><p>OBS! det är inte aktuellt att byta bindningar...</p><p></p><p>Ha det gött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nollid, post: 599635, member: 100695"] Tja, Nån som vet ngn butik som säljer Flow boots/bindn? Kör idag med flow bindning och Nitro dojjor, funkar utmärkt men nu när jag ska shoppa nya boots vill jag gärna ha Flow för optimal passform. Jag har aldrig testat Flows skor och vill väldigt gärna prova dem innan köp, orkar inte mecka med att köpa fel strl på nätet och returnera kors och tvärs... alternativt om nån som åker Flow kan rekomendera skomärke/modell som sitter bra i Flow bindning. OBS! det är inte aktuellt att byta bindningar... Ha det gött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Återförsäljare FLOW
Tillbaka
Topp