Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Återigen, vad ska man köpa???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CB_sensei" data-source="post: 110158" data-attributes="member: 49987"><p>Hej jag undrar hur twintipskidor funkar i "vanlig" åkning och off-pist och så... Jag har åkt sen jag var liten och har först på senare år börjat göra lite grejer i luften när jag hoppar.. Men detta ser jag ändå som en liten del av min skidåkning.. Tidigare har jag mest åkt på carving och så, men om det är så att jag kan hoppa ut i pudret med twintip så ser jag ingen anledning att inte satsa på det... Vad/vart ska ma köpa? Jag bor i Norrköping så här kanske jag inte kan hitta det jag söker... eller har stadium och intersprot någonting som är värt att köpa? Är det verkligen nödvändigt och kasta ut skyöga summor på skidor?</p><p></p><p>Sen vad ska man ha för pjäxor? allround, men ändå bra grejer.?</p><p></p><p>Ae mig lite förslag på märken och stälen ma kan köpa på. Går det att köpa begagnat (skidor känns som att det inte spelar någon roll med, men pjäxor....?) är det någon som har något kul?</p><p></p><p>Aja... tacksam för alla svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CB_sensei, post: 110158, member: 49987"] Hej jag undrar hur twintipskidor funkar i "vanlig" åkning och off-pist och så... Jag har åkt sen jag var liten och har först på senare år börjat göra lite grejer i luften när jag hoppar.. Men detta ser jag ändå som en liten del av min skidåkning.. Tidigare har jag mest åkt på carving och så, men om det är så att jag kan hoppa ut i pudret med twintip så ser jag ingen anledning att inte satsa på det... Vad/vart ska ma köpa? Jag bor i Norrköping så här kanske jag inte kan hitta det jag söker... eller har stadium och intersprot någonting som är värt att köpa? Är det verkligen nödvändigt och kasta ut skyöga summor på skidor? Sen vad ska man ha för pjäxor? allround, men ändå bra grejer.? Ae mig lite förslag på märken och stälen ma kan köpa på. Går det att köpa begagnat (skidor känns som att det inte spelar någon roll med, men pjäxor....?) är det någon som har något kul? Aja... tacksam för alla svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Återigen, vad ska man köpa???
Tillbaka
Topp