Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Atlas 182 - fördelar, nackdelar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ingelstroem" data-source="post: 767968" data-attributes="member: 83209"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag tänkte byta ut mina Salomon Czar med dukes mot ett par Atomic Atlas 182 och jag undrar om det är någon som har åkt på 182 modellen och har något att säga om den. Bra, dåligt? </p><p></p><p>Tänkte använda Atlasen som vardagsskida och för lite skitouring, då gärna liftburen. Vet att 192 modellen av Atlas är en riktig storabergsskida som tycker om stora ytor, är det samma med 182:an? Jag vill ha något som flyter bra och landar det jag droppar, 1-5 m, men inte gör bort sig när det börjar bli lite hårdare eller trängre mellan träden. </p><p></p><p>Bryr mig inte om andra skidor då jag har annat att leka med också så jag är bara intresserad av om det är någon som har något att säga om Atlas i storlek 182. </p><p></p><p>Filip</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ingelstroem, post: 767968, member: 83209"] Hallå! Jag tänkte byta ut mina Salomon Czar med dukes mot ett par Atomic Atlas 182 och jag undrar om det är någon som har åkt på 182 modellen och har något att säga om den. Bra, dåligt? Tänkte använda Atlasen som vardagsskida och för lite skitouring, då gärna liftburen. Vet att 192 modellen av Atlas är en riktig storabergsskida som tycker om stora ytor, är det samma med 182:an? Jag vill ha något som flyter bra och landar det jag droppar, 1-5 m, men inte gör bort sig när det börjar bli lite hårdare eller trängre mellan träden. Bryr mig inte om andra skidor då jag har annat att leka med också så jag är bara intresserad av om det är någon som har något att säga om Atlas i storlek 182. Filip [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Atlas 182 - fördelar, nackdelar?
Tillbaka
Topp