Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic automatic 117 eller Pettitor 120?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 1057491" data-attributes="member: 115724"><p>Jag kan inte häller annat än spekulera om Pettitor, men till skillnad från</p><p> [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] är jag helnöjd med mina Automatic 186. Tycker det är en riktigt go "allround" skida trots att den är så bred. Nog med tail när det är hårt, nog med rocker både fram å bak till mycket puder å skare. </p><p></p><p>Pettitor har ju en mer BC jibb profil ? har bara kikat på dem i affär. Men den har i alla fall mycket mer tail rocker än Automatic och lite mer i fram oxo. Så gissningsvis är Pettitor inte lika allroud.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 1057491, member: 115724"] Jag kan inte häller annat än spekulera om Pettitor, men till skillnad från [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] är jag helnöjd med mina Automatic 186. Tycker det är en riktigt go "allround" skida trots att den är så bred. Nog med tail när det är hårt, nog med rocker både fram å bak till mycket puder å skare. Pettitor har ju en mer BC jibb profil ? har bara kikat på dem i affär. Men den har i alla fall mycket mer tail rocker än Automatic och lite mer i fram oxo. Så gissningsvis är Pettitor inte lika allroud. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic automatic 117 eller Pettitor 120?
Tillbaka
Topp