Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Balanze woman + M 10 20/21
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hannis85" data-source="post: 1254641" data-attributes="member: 181207"><p>Hej!</p><p>Jag har ett par skidor som jag köpte jättebilligt för typ 12 år sedan. Dem är lite för långa för mig och jag är sugen på något nytt. Jag åker varje år ca 1 vecka och har gjort sedan många år tillbaka så jag är inte nybörjare men absolut inget proffs. Jag åker numera med barnen och har blivit försiktigare än tidigare så jag vill kunna svänga skönt men utmanar inte mig själv speciellt mycket.</p><p>Jag är ca 173 cm och väger ca 65 kg. Vad tror ni om dessa som XXL nu har på kampanj. Jag älskar de pjäxorna jag har så dem kommer jag att behålla.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.xxl.se/atomic-balanze-woman-m-10-20-21-carvingskida-dam-svart/p/1177111_1_style[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hannis85, post: 1254641, member: 181207"] Hej! Jag har ett par skidor som jag köpte jättebilligt för typ 12 år sedan. Dem är lite för långa för mig och jag är sugen på något nytt. Jag åker varje år ca 1 vecka och har gjort sedan många år tillbaka så jag är inte nybörjare men absolut inget proffs. Jag åker numera med barnen och har blivit försiktigare än tidigare så jag vill kunna svänga skönt men utmanar inte mig själv speciellt mycket. Jag är ca 173 cm och väger ca 65 kg. Vad tror ni om dessa som XXL nu har på kampanj. Jag älskar de pjäxorna jag har så dem kommer jag att behålla. [URL unfurl="true"]https://www.xxl.se/atomic-balanze-woman-m-10-20-21-carvingskida-dam-svart/p/1177111_1_style[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Balanze woman + M 10 20/21
Tillbaka
Topp