Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
atomic bent chetler 110 montering bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mac-O" data-source="post: 1278139" data-attributes="member: 30666"><p>Grymt skidval! Rek monteringspunkt på Bent 110 är -3 cm från true center. Dvs rätt så långt fram. Beroende på hur du åker kan du sedan sätta den + eller - från rek.</p><p>Åker du som jag, bara med brättena neråt så rekommenderar jag att du kör - 2 cm fr rek, Alltså flyttar bak 2 cm. Åker du mer freestyle, switch och lekfull åkning kör på rek. </p><p>Att sätta på en rambindning på en så lätt och lekfull skida som Bent 110 är att döda den. Unna dig en Shift om du nu ska gå lite då och då och behåll en lätt och fin set up!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mac-O, post: 1278139, member: 30666"] Grymt skidval! Rek monteringspunkt på Bent 110 är -3 cm från true center. Dvs rätt så långt fram. Beroende på hur du åker kan du sedan sätta den + eller - från rek. Åker du som jag, bara med brättena neråt så rekommenderar jag att du kör - 2 cm fr rek, Alltså flyttar bak 2 cm. Åker du mer freestyle, switch och lekfull åkning kör på rek. Att sätta på en rambindning på en så lätt och lekfull skida som Bent 110 är att döda den. Unna dig en Shift om du nu ska gå lite då och då och behåll en lätt och fin set up! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
atomic bent chetler 110 montering bindning
Tillbaka
Topp