Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Bent chetler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 943138" data-attributes="member: 48303"><p>Vad uppkäftig du blev då, vad vet du om vart jag åker osv? </p><p>Jag ska erkänna dock att de börjar fladdra lite när man kommer upp i hastigheter över 100 om det är hårt underlag men inte annars, men det gör ju alla rocker skidor så det är oundvikligt, R2 har lyckats bra med att minska fladdret.</p><p></p><p>Men vad tjänar jag på att dela med mig info och tips här, en del av er är ju bara otrevliga och arroganta tillbaka, nämner inga namn. </p><p>Chubba, ta det lugnt nu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 943138, member: 48303"] Vad uppkäftig du blev då, vad vet du om vart jag åker osv? Jag ska erkänna dock att de börjar fladdra lite när man kommer upp i hastigheter över 100 om det är hårt underlag men inte annars, men det gör ju alla rocker skidor så det är oundvikligt, R2 har lyckats bra med att minska fladdret. Men vad tjänar jag på att dela med mig info och tips här, en del av er är ju bara otrevliga och arroganta tillbaka, nämner inga namn. Chubba, ta det lugnt nu [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Bent chetler
Tillbaka
Topp