Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Coax eller K2 Sidestash?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pellepuma" data-source="post: 1021352" data-attributes="member: 144210"><p>Hej</p><p></p><p>Vilken skida av dessa tror ni på?</p><p></p><p>Hyfsad åkare med ett par säsonger bakom mig men för längesedan. Inte överdrivet kraftfull i min åkning men gillar fart och åker relativt lekfullt. Åker i lössnön och bland träden så ofta jag kan men det blir mycket pist pga små barn. Jag har aldrig haft en skida med rocker så det är något nytt men intressant. </p><p></p><p>190cm lång och 83kg tung.</p><p></p><p>Mvh</p><p>P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pellepuma, post: 1021352, member: 144210"] Hej Vilken skida av dessa tror ni på? Hyfsad åkare med ett par säsonger bakom mig men för längesedan. Inte överdrivet kraftfull i min åkning men gillar fart och åker relativt lekfullt. Åker i lössnön och bland träden så ofta jag kan men det blir mycket pist pga små barn. Jag har aldrig haft en skida med rocker så det är något nytt men intressant. 190cm lång och 83kg tung. Mvh P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Coax eller K2 Sidestash?
Tillbaka
Topp