Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic D2 VF 73, XTO 10, erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blueeye" data-source="post: 974840" data-attributes="member: 57146"><p>Det är väl det jag också fått uppfattningen om, men hoppades på att hitta någon som testat det.</p><p>Nu kör jag ett par salomon foil som tydligen ska vara mer åt all mountain, och jag har inte värst mycket att jämföra med, men tycker de har fungerat bra i pisten, bara väldigt hämmande. Jag har bara åkt i Skandinavien innan men tänkte se till att ha ett par designerade pistskidor för att ge järnet i Frankrike i vinter. Väger nätta 75 pannor även om jag jobbar mig uppåt, 175cm lång och tänker väl skaffa mig just 175cm långa skidor enligt guiden som cirkulerar på forumet. DIN 10 räcker, kör med 8 annars.</p><p></p><p>De har ju varioflex vilket kanske kompenserar för mjukheten? Eller bara hokuspokus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blueeye, post: 974840, member: 57146"] Det är väl det jag också fått uppfattningen om, men hoppades på att hitta någon som testat det. Nu kör jag ett par salomon foil som tydligen ska vara mer åt all mountain, och jag har inte värst mycket att jämföra med, men tycker de har fungerat bra i pisten, bara väldigt hämmande. Jag har bara åkt i Skandinavien innan men tänkte se till att ha ett par designerade pistskidor för att ge järnet i Frankrike i vinter. Väger nätta 75 pannor även om jag jobbar mig uppåt, 175cm lång och tänker väl skaffa mig just 175cm långa skidor enligt guiden som cirkulerar på forumet. DIN 10 räcker, kör med 8 annars. De har ju varioflex vilket kanske kompenserar för mjukheten? Eller bara hokuspokus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic D2 VF 73, XTO 10, erfarenheter?
Tillbaka
Topp