Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic D2 VF 73, XTO 10, erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidsuge-Erik" data-source="post: 975061" data-attributes="member: 118157"><p>Kom på en annan skida du kan kolla upp. Tecno Pro Pulse 12 TI. 15 m. Tror jag sett dom för ca bara 2000 på intersport!. Tecno pro är deras eget märke och är därmed väldigt prisvärda. 170 eller 178 längd för dig är det nog som gäller i så fall. </p><p></p><p>Körde ett par Tecno pro med slalomkaraktär(r10 hette dom nog) för ca 8 år sen och mins dom som väldigt roliga och bra. </p><p></p><p></p><p>Min farsa som är 67 år gammal och väger lika mycket, kör på ett par dobberman spitfire pro i början på dan när han är pigg och älskar dom, så tror du med dina 75 kg och pigga ben kommer att trivas bra på dom och kunna utvecklas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidsuge-Erik, post: 975061, member: 118157"] Kom på en annan skida du kan kolla upp. Tecno Pro Pulse 12 TI. 15 m. Tror jag sett dom för ca bara 2000 på intersport!. Tecno pro är deras eget märke och är därmed väldigt prisvärda. 170 eller 178 längd för dig är det nog som gäller i så fall. Körde ett par Tecno pro med slalomkaraktär(r10 hette dom nog) för ca 8 år sen och mins dom som väldigt roliga och bra. Min farsa som är 67 år gammal och väger lika mycket, kör på ett par dobberman spitfire pro i början på dan när han är pigg och älskar dom, så tror du med dina 75 kg och pigga ben kommer att trivas bra på dom och kunna utvecklas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Atomic D2 VF 73, XTO 10, erfarenheter?
Tillbaka
Topp