Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Elysian eller Supreme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 898349" data-attributes="member: 49358"><p>Vart har du tänkt att du ska använda dessa? Blir det en till säsong i Kanada eller ska du mest vara på hemmaplan och leka i vinter? Om du ska till nordamerika eller valfritt alpland så tycker jag du ska även kika på ngt bredare skida än 85mm. Finns många skidor som är över 100mm i midja som fungerar riktigt bra i pisten och bär betydligt bättre än ett par på 85mm när det blir lite djupare. Man sparar energi som gör att man kan åka mer och orkar pusha sig mer under en dag, samt att man behöver inte anpassa tekniken full så mycket som med ett par smalare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 898349, member: 49358"] Vart har du tänkt att du ska använda dessa? Blir det en till säsong i Kanada eller ska du mest vara på hemmaplan och leka i vinter? Om du ska till nordamerika eller valfritt alpland så tycker jag du ska även kika på ngt bredare skida än 85mm. Finns många skidor som är över 100mm i midja som fungerar riktigt bra i pisten och bär betydligt bättre än ett par på 85mm när det blir lite djupare. Man sparar energi som gör att man kan åka mer och orkar pusha sig mer under en dag, samt att man behöver inte anpassa tekniken full så mycket som med ett par smalare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Elysian eller Supreme?
Tillbaka
Topp