Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Elysian eller Supreme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefin" data-source="post: 898356" data-attributes="member: 113765"><p>Blir hemmavid i år tyvärr, det ska börjas pluggas. Men det ska väll hinnas med ngn sväng i alperna. Eller snarare, det måste det göras. Och jag testade några bredare den här säsongen men de flesta av dem är ganska mycket tyngre än mina She Devils och då tyckte jag det blev svårare att ta sig runt träden, gillar nämligen skogsåkning ganska mycket. Visst att det blev något lättare att ta sig fram i djupare puder, men jag tyckte inte skillnaden var värt det jämfört med hur mycket tyngre det blev inne bland träden. Men det kanske är värt att kolla på någon som inte är fullt så tung iofs?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefin, post: 898356, member: 113765"] Blir hemmavid i år tyvärr, det ska börjas pluggas. Men det ska väll hinnas med ngn sväng i alperna. Eller snarare, det måste det göras. Och jag testade några bredare den här säsongen men de flesta av dem är ganska mycket tyngre än mina She Devils och då tyckte jag det blev svårare att ta sig runt träden, gillar nämligen skogsåkning ganska mycket. Visst att det blev något lättare att ta sig fram i djupare puder, men jag tyckte inte skillnaden var värt det jämfört med hur mycket tyngre det blev inne bland träden. Men det kanske är värt att kolla på någon som inte är fullt så tung iofs? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Elysian eller Supreme?
Tillbaka
Topp