Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic FFG 16 Team
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="turbokevin" data-source="post: 990520" data-attributes="member: 104937"><p>Halojj!</p><p>Jag är 175cm lång och väger ca 84kg och jag har funderat på att köpa atomic ffg 16 bindningen, så nu undrar jag om den passar till mej. Jag är 95% i parken och hoppar på ganska så stora hopp och gör 360, 540 och sånt men har även tänkt föröska lära mig eventuellt 720 och 900 iår. Jag skulle få ffg bindningen + Atomic punx för bara 429€ vilket jag tycker att är rätt så bra. Tacksam för all hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="turbokevin, post: 990520, member: 104937"] Halojj! Jag är 175cm lång och väger ca 84kg och jag har funderat på att köpa atomic ffg 16 bindningen, så nu undrar jag om den passar till mej. Jag är 95% i parken och hoppar på ganska så stora hopp och gör 360, 540 och sånt men har även tänkt föröska lära mig eventuellt 720 och 900 iår. Jag skulle få ffg bindningen + Atomic punx för bara 429€ vilket jag tycker att är rätt så bra. Tacksam för all hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic FFG 16 Team
Tillbaka
Topp