Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS - skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 68389" data-attributes="member: 12483"><p>GS:9 (identisk med SX:9 för övrigt) är förhållandevis tam s k race-carver, dvs en nedtonad GS-skida. Nu är den rätt fjärran från en äkta GS-raceskida, men för lättviktare <75 kg funkar den nog bra. </p><p>GS:R har jag faktiskt aldrig sett. Nu har jag inte 100%-ig koll på Atomics produkter, men kan du stött på en skida ur fabrikskollektionen, dvs skidor byggda i små serier enbart för tävlingsåkare?</p><p>Hur ser dom ut, färg, dekor, mått, platta, bindning?</p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 68389, member: 12483"] GS:9 (identisk med SX:9 för övrigt) är förhållandevis tam s k race-carver, dvs en nedtonad GS-skida. Nu är den rätt fjärran från en äkta GS-raceskida, men för lättviktare <75 kg funkar den nog bra. GS:R har jag faktiskt aldrig sett. Nu har jag inte 100%-ig koll på Atomics produkter, men kan du stött på en skida ur fabrikskollektionen, dvs skidor byggda i små serier enbart för tävlingsåkare? Hur ser dom ut, färg, dekor, mått, platta, bindning? /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS - skidor
Tillbaka
Topp