Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS - skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 68391" data-attributes="member: 35006"><p>...Kan tänka mig att GS:R är nån specialmodell av GS:9 som någon enstaka butik/butikskedja beställt, därför finns den inte på Atomics hemsida. Intersport har t.ex. en SL:R, ganska lik SL:9 men en tusenlapp billigare och "bara på intersport".</p><p></p><p>PGPI: om du sett skidan i nån butik borde personalen alltså kunna svara på vad skillnaden är (dvs de skillnader som inte Ace redean berättat om , typ tekniska detaljer om skidans konstruktion.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 68391, member: 35006"] ...Kan tänka mig att GS:R är nån specialmodell av GS:9 som någon enstaka butik/butikskedja beställt, därför finns den inte på Atomics hemsida. Intersport har t.ex. en SL:R, ganska lik SL:9 men en tusenlapp billigare och "bara på intersport". PGPI: om du sett skidan i nån butik borde personalen alltså kunna svara på vad skillnaden är (dvs de skillnader som inte Ace redean berättat om , typ tekniska detaljer om skidans konstruktion. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS - skidor
Tillbaka
Topp