Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS9 och Atomic 9,16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redalert" data-source="post: 126302" data-attributes="member: 53681"><p>Hej,</p><p></p><p>Ville bara höra med alla duktiga själar i detta forum vad ni tror om dessa skidor?</p><p></p><p>Jag och min sambo planerar att inhandla begagnade skidor inför vintern.</p><p></p><p>Jag är 183/83kg hon är 172/65kg och båda över medel vad gäller åkningen.</p><p></p><p>Är Atomic GS9 och 9,16 två vettiga och roliga skidor att leka med under vintern?</p><p></p><p></p><p>Tacksam för era åsikter<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redalert, post: 126302, member: 53681"] Hej, Ville bara höra med alla duktiga själar i detta forum vad ni tror om dessa skidor? Jag och min sambo planerar att inhandla begagnade skidor inför vintern. Jag är 183/83kg hon är 172/65kg och båda över medel vad gäller åkningen. Är Atomic GS9 och 9,16 två vettiga och roliga skidor att leka med under vintern? Tacksam för era åsikter:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic GS9 och Atomic 9,16
Tillbaka
Topp