Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Atomic Hawx xtd 120 vs Salomon Qst Pro 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="YNWA" data-source="post: 1097031" data-attributes="member: 84228"><p>Många värdefulla tips. Alltid skoj att läsa input från de som verkligen testat pjäxorna på riktigt.</p><p></p><p>Jag har nu varit runt och testat Qst, Xtd och även Pinnacle och helt klart så sitter Qst absolut bäst på foten, den är oxå utan tvekan den som är lättast att komma ur och i, Xtd kunde jag bara prova i en stl för stor då min stl var slut i butikerna men som nämnts innan var de svårare än Pinnacle att komma ur och i.</p><p> </p><p>Eftersom jag inte skall tura så jättemycket utan bara ha den funktionen som en möjligehet att ta lite korta turer från liften men framförallt för att öka bekvämligheten när jag åker med barnen(3,5 och 8mån) så är ju inte vikten det avgörande. Har hittat ett par Pinnacle 130 av förra årets modell 16/17, skulle detta kunna vara ett bra alternativ eller skall jag bara köra på Qst och vara nöjd med det. Det jag märkte med Pinnacle när jag testade den i butik var att gåläget glappade lite, inte mycket men ändå märkbart, är detta något någon haft problem med? Detta var inget som märktes på Qst eller Xtd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="YNWA, post: 1097031, member: 84228"] Många värdefulla tips. Alltid skoj att läsa input från de som verkligen testat pjäxorna på riktigt. Jag har nu varit runt och testat Qst, Xtd och även Pinnacle och helt klart så sitter Qst absolut bäst på foten, den är oxå utan tvekan den som är lättast att komma ur och i, Xtd kunde jag bara prova i en stl för stor då min stl var slut i butikerna men som nämnts innan var de svårare än Pinnacle att komma ur och i. Eftersom jag inte skall tura så jättemycket utan bara ha den funktionen som en möjligehet att ta lite korta turer från liften men framförallt för att öka bekvämligheten när jag åker med barnen(3,5 och 8mån) så är ju inte vikten det avgörande. Har hittat ett par Pinnacle 130 av förra årets modell 16/17, skulle detta kunna vara ett bra alternativ eller skall jag bara köra på Qst och vara nöjd med det. Det jag märkte med Pinnacle när jag testade den i butik var att gåläget glappade lite, inte mycket men ändå märkbart, är detta något någon haft problem med? Detta var inget som märktes på Qst eller Xtd [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Atomic Hawx xtd 120 vs Salomon Qst Pro 130
Tillbaka
Topp