Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic M10 pulse
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rockafeller" data-source="post: 100596" data-attributes="member: 47379"><p>Hejsan,</p><p></p><p>Har blivit dags att investera i ett par nya skidor och har blivit duktigt nyfiken på Atomics nya skida.</p><p>Nån som har provat Atomic M10 pulse?</p><p>Var tidigare inne på B1 eller Monster, men Atomics skida verkar helt klart intressant.</p><p>Väger 80 pannor och är 187 cm lång och åker mest pist, men är även sugen på att utforska lite vid sidan av. Är inte speciellt aggressiv i min åkning och föredrar kortsväng. </p><p>Har sett Atomic M10 pulse för runt 5000 med bindning på nätet och vet inte om jag vågar chansa på dessa skidor? Är även lite osäker på vilken längd som passar mig. De finns i 150cm, 157cm, 164cm, 171cm och 178cm. Har svårt att hitta information om dessa skidor. </p><p>Står även dåligt på Atomics egna hemsida om dessa skidor. </p><p></p><p>Såg att Magnus Potnander här på freeride rekommenderade dessa skidor före B1. </p><p>Någon som vet vilken längd som passar mig och om ni tycker man ska satsa på dessa lagg?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rockafeller, post: 100596, member: 47379"] Hejsan, Har blivit dags att investera i ett par nya skidor och har blivit duktigt nyfiken på Atomics nya skida. Nån som har provat Atomic M10 pulse? Var tidigare inne på B1 eller Monster, men Atomics skida verkar helt klart intressant. Väger 80 pannor och är 187 cm lång och åker mest pist, men är även sugen på att utforska lite vid sidan av. Är inte speciellt aggressiv i min åkning och föredrar kortsväng. Har sett Atomic M10 pulse för runt 5000 med bindning på nätet och vet inte om jag vågar chansa på dessa skidor? Är även lite osäker på vilken längd som passar mig. De finns i 150cm, 157cm, 164cm, 171cm och 178cm. Har svårt att hitta information om dessa skidor. Står även dåligt på Atomics egna hemsida om dessa skidor. Såg att Magnus Potnander här på freeride rekommenderade dessa skidor före B1. Någon som vet vilken längd som passar mig och om ni tycker man ska satsa på dessa lagg? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic M10 pulse
Tillbaka
Topp