Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Maverick eller Head Core
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1338070" data-attributes="member: 66286"><p>Äldsta grabben har lånsnott mina Rustler 10 och jag måste skaffa nytt. Har ögnat Atomic Maverick och Head Kore 105. Helst skulle jag gå på Maverick men jag blir lite osäker. </p><p>Jag gillar att bomba på och vill ha bra stabilitet men vissa recensioner säger att Maverick är åt det snällare hållet. Medan andra recensioner säger att med Head Kore kan man bomba på. </p><p></p><p>Är det någon större skillnad eller är det bara recensenter som gillar att skriva saker?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1338070, member: 66286"] Äldsta grabben har lånsnott mina Rustler 10 och jag måste skaffa nytt. Har ögnat Atomic Maverick och Head Kore 105. Helst skulle jag gå på Maverick men jag blir lite osäker. Jag gillar att bomba på och vill ha bra stabilitet men vissa recensioner säger att Maverick är åt det snällare hållet. Medan andra recensioner säger att med Head Kore kan man bomba på. Är det någon större skillnad eller är det bara recensenter som gillar att skriva saker? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Atomic Maverick eller Head Core
Tillbaka
Topp