Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Metron
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Macaronis" data-source="post: 102179" data-attributes="member: 44865"><p>Tack för svaren grabbar.</p><p>Då ser M10 med en längd på 172cm som det hetaste alternativet just nu.</p><p>Vore visserligen bra om man kunde hyra dem men bor i Halmstad så det är en del mil upp till Göteborg om man ska hyra dem där. Har även mailat till Åres samtliga skiduthyrare och det var dåligt med Atomic M10 för uthyrning dessvärre. </p><p>Jag behöver nödvändigtvis inte testa skidan. Om jag nu inte tycker om den går det ju att sÃlja den begagnat för någon tusenlapp från nypriset. Det kostar ju trots allt 1000 spÃnn att hyra skidorna i Åre om jag inte investerar i ett par. Så det blir nog inte en så dålig deal iaf att köpa. </p><p></p><p>Sedan gäller det att hitta en bra butik där skidorna finns också. Drar iväg till Åre om ett par veckor så det känns något riskabelt att köpa dem på nätet pga leveranstiden. </p><p>Har för övrigt inte heller hittat någon återförsäljare i Sverige som säljer dem, visserligen har jag inte tittat särskillt noga. </p><p>Nån som har koll på vart man kan inhandla ett par M10 i 172cm?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Macaronis, post: 102179, member: 44865"] Tack för svaren grabbar. Då ser M10 med en längd på 172cm som det hetaste alternativet just nu. Vore visserligen bra om man kunde hyra dem men bor i Halmstad så det är en del mil upp till Göteborg om man ska hyra dem där. Har även mailat till Åres samtliga skiduthyrare och det var dåligt med Atomic M10 för uthyrning dessvärre. Jag behöver nödvändigtvis inte testa skidan. Om jag nu inte tycker om den går det ju att sÃlja den begagnat för någon tusenlapp från nypriset. Det kostar ju trots allt 1000 spÃnn att hyra skidorna i Åre om jag inte investerar i ett par. Så det blir nog inte en så dålig deal iaf att köpa. Sedan gäller det att hitta en bra butik där skidorna finns också. Drar iväg till Åre om ett par veckor så det känns något riskabelt att köpa dem på nätet pga leveranstiden. Har för övrigt inte heller hittat någon återförsäljare i Sverige som säljer dem, visserligen har jag inte tittat särskillt noga. Nån som har koll på vart man kan inhandla ett par M10 i 172cm? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic Metron
Tillbaka
Topp