Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic skidor med 12m svängradie ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BobDog" data-source="post: 61309" data-attributes="member: 15570"><p>Det är kul när det svänger. Dock tycker jag att skidor med så liten svängradie är för jobbigt. Det är kul ett par timmar sen börjar det nästan bli för jobbigt. Komprisionen blir för stor för att orka åka en hel dag med sådana skidor. Men det är min åsikt. Tycker svr = 17-18 är mer lämpligt.</p><p>Annars är ju Atomic skidorna grymma och har fått bra resultat i tester. Jag har testat sx:11 och sx:9. Av de två skulle jag välja sx:11 just pga den för snäva svr på sx:9(svr=13). </p><p>Men smaken är ju olika...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BobDog, post: 61309, member: 15570"] Det är kul när det svänger. Dock tycker jag att skidor med så liten svängradie är för jobbigt. Det är kul ett par timmar sen börjar det nästan bli för jobbigt. Komprisionen blir för stor för att orka åka en hel dag med sådana skidor. Men det är min åsikt. Tycker svr = 17-18 är mer lämpligt. Annars är ju Atomic skidorna grymma och har fått bra resultat i tester. Jag har testat sx:11 och sx:9. Av de två skulle jag välja sx:11 just pga den för snäva svr på sx:9(svr=13). Men smaken är ju olika... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic skidor med 12m svängradie ?
Tillbaka
Topp