Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
atomic sx 10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olalinder" data-source="post: 159055" data-attributes="member: 30100"><p>tjena!</p><p></p><p>jobbar på udéns sport i göteborg och har precis varit ute på skidtest för nästa års skidor. åkte den nya SX10:an (har åkt på den gamla också) och tycker att du ska försöka vänta på den nya modellen... klart mer vridstyv, har ett riktigt bra skär. jag väger rätt mycket (92kg) och åker rätt aggresivt så jag hade inte klagat om den varit något lite hårdare, men så finns det ju å andra sidan en SX11 och SX B5 som ska vara just hårdare. men om man ser till priset är det min absoluta favoritskida av den här typen!</p><p></p><p>mvh</p><p>ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olalinder, post: 159055, member: 30100"] tjena! jobbar på udéns sport i göteborg och har precis varit ute på skidtest för nästa års skidor. åkte den nya SX10:an (har åkt på den gamla också) och tycker att du ska försöka vänta på den nya modellen... klart mer vridstyv, har ett riktigt bra skär. jag väger rätt mycket (92kg) och åker rätt aggresivt så jag hade inte klagat om den varit något lite hårdare, men så finns det ju å andra sidan en SX11 och SX B5 som ska vara just hårdare. men om man ser till priset är det min absoluta favoritskida av den här typen! mvh ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
atomic sx 10
Tillbaka
Topp