Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic SX10 - Kul på riktigt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bleppo" data-source="post: 107279" data-attributes="member: 49074"><p>Jag testade ett par Atomic SX10 på en demodag i helgen och fick en nytändning för skidåkning.</p><p>Senaste tiden har jag åkt bräda men ledsnat på det och blev helsugen på skidor igen efter att ha testat dessa.</p><p>Ett billigare par atomic som jag även testade var inte alls lika roliga.</p><p></p><p>Eftersom jag har riktigt dåligt med pengar undrar jag vad jag skall leta för alternativ till dessa, kanske begagnat? Kan tänka mig en aning enklare skidor om det ger mycket lägre pris. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Några tips?</p><p></p><p>Jag är 183cm, 80kg och hyfsad åkare. Det blir mest piståkning men är sugen på att ta mig ut mer i terrängen.</p><p></p><p>Det var kul på riktigt att åka fort och skära hårt med ovan nämnda skidor. </p><p></p><p>/David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bleppo, post: 107279, member: 49074"] Jag testade ett par Atomic SX10 på en demodag i helgen och fick en nytändning för skidåkning. Senaste tiden har jag åkt bräda men ledsnat på det och blev helsugen på skidor igen efter att ha testat dessa. Ett billigare par atomic som jag även testade var inte alls lika roliga. Eftersom jag har riktigt dåligt med pengar undrar jag vad jag skall leta för alternativ till dessa, kanske begagnat? Kan tänka mig en aning enklare skidor om det ger mycket lägre pris. :) Några tips? Jag är 183cm, 80kg och hyfsad åkare. Det blir mest piståkning men är sugen på att ta mig ut mer i terrängen. Det var kul på riktigt att åka fort och skära hårt med ovan nämnda skidor. /David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Atomic SX10 - Kul på riktigt!
Tillbaka
Topp